WUUUUUUÄÄÄ!

Nuuu är jag tillbaka från MOR i södertälje, sov där med Mimmi en natt (vi jobbade i KIOSK och känade cash!) och sen nu när jag kom hem vart jag lite tårögd för att jag saknat pappa så mycket :O WIERD! Men jag TROR att jag inte sovit så mycket hemma nu på senaste, så vad ska man göra? Jag är bara mänsklig!

Men nu när jag kom hem så läste jag på Haolans blogg, och det startade en liter tårögd stund! Först när hennes kanin dog, då vart de ba Nääää! D: och sen när jag läste om det hela "jag hoppas ni klarar er själva, ni ska inte gå runt och dö av lägntan" (något åt det hållet iaf..) så allvarligt satt jag och grät en liten skvätt D: och sen! När jag kollade på South Park så dog Kenny och jag satt och bölade!! D: hahahaha coolt av mig att vara så tuff (y)

Men nu ska jag sitta i godan ro och sprida förbannelse och förödelse över den värld som är emot mig. Snart ska demonerna härska över världen och stryra mänskligheten så som dom förkänar (: (Om jag ändå var SÅ cool)
BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0