SYYYYYYYYYYYYYREBRIST

Att sitta inne hela dagen är inte bra för hjärnan, för nu har jag en SPRÄNGANDE huvudvärk och ett sug efter sportdrink.

Jag spenderade dagen med att kolla på film och att dricka 3 flaskor sportdrink som jag snodde från ett ställe där jag jobbande en dag. Yeah yeah i know, man slutar i fängelse eller värre, man får sparken, men ag jobbar inte där LÄNGRE, och det var min mamma som provocerade mig :3

I'we been taking a leak 4 times this day, and i LIKED IT. Skoja, förlåt.

Jag har insett några saker också under mitt intressanta, men vardagliga liv.

1. Killar är inte 100% inne på stora bröst, knappt 20% kanske!
2. Killar gillar inte alltid smala tjejer, utan dom flesta gillar lite mulliga tjejer
3. Jag kommer inte sluta som en no-lifer bara för att jag är själv en vecka på sommarlovet eller för att jag inte har 800 vänner :3
4. Med vilja och med tålamod klarar man allt, det är därför jag inte klarar något

...

Haha om ni bara kunde se in i min hjärna!
Jag kan ha så jävla kul ALL BY MY SELF bara för att jag är så... vad heter det.. busig, finurlig, barnslig, glad, insiktsfull, sprallig, knäpp och spontan! Mixa det och släng i ett cp så får ni mig :D Jag kan sitta EN HEL DAG och fantisera om att jag te.x bor med Wolverine, Edward, Billie Joe etc, och tycka att jag är så jävla rolig! Tro mig, när jag ska sova så ligger jag och garvar minst 10 ggr åt saker jag kommer på! Ett roligt skämt, en rolig min som någon gör, en smart slutkläm ETC ETC!
Jag klarar mig själv :3

Jag älskar ett personligt rum. Som mitt!
Min idee, min plan, med mitt rum, är att ha böcker ÖVERALLT, ha teckningar på alla väggar, mitt skrivbord ska vara fyllt med saker jag håller på med osv... Att ha en rum som min syster, fullt med ikea-saker, allt i vitt typ, BLÄ! Sängen ska vara obäddad, skrivbordet ska vara fullt med teckningar, pennor, böcker, ritningar, skräp och skrot, för det visar "jag håller på med saker, och jag njuter av det"
Att ha ett helt städat rum ger mig panik, det för mig tillbaka (Men shit, snart kommer det saker som "när jag var liten, då hade vi färgradio!") till när man var tvungen att följa med på middag hos någon och allt hade sin egna plats, och om man rörde något sköt det ut en laser ur något hörn som bestraffade en för att "BOKEN LÅG I 90 grader till den där pennan, inte 91!"

:)

Jag mår bättre, ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0