Stockholm och tankar.

1. Stockholm
2. Tåg-Sebbe
3. Marilyn Manson


1. Idag var jag med Mimmi i Stockholm! Mimmi och jag hade varsit access-kort från SL som tillåter en att åka med alla röda bussar och alla pendeltåg (allt inom SL dårå) så vid crack of dawn (~9-10) väckte Mimmi mig, gjorde sig klar och kom och hämtade upp mig. Vid 11 var vi i Södertälje och tog pendetåget in till Stockholm. Vi hade igentligen inget spec ärende där, utan så som jag såg det så hittade vi bara nya sätt att spendera tiden på (:
Vi hade det supertrevligt! Men solen stekte på som FAN, så vi hittade en liten mysig park där vi lade oss i skuggan och chillade (med en väldigt fin utsikt på ett par fina pojkar!)

Och nej, jag är inte seriös (:

Här Mimmi (:

Ja, jag har en fin rumpa (:

Jag köpte dom där shortsen, linnet och ett par vita shorts för 118 kr (: Bik Bok :D

Typ det (: det var en skön resa :D


2. Tåg-Sebbe.

Haha omg! På tåget till Stockholm satt jag och Mimmi på stolarna precis när man kommer in, och bakom oss i det lilla utrymmet innanför dörrarna står en kille. Han var inte supernära, utan parallelt längst bort i utrymmet.
Och han börjar prata i telefon och säger "Tja Joel! Det är Sebbe!"
Så Mimmi och jag börjar hålla på med att säga "Sebbe? Sebbe. Hej det är Sebbe" osv (:
2 hållplatsen efter det ser jag tydligt honom gå av, så jag ba "hejdå Sebbe" till Mimmi, och vi börjar hålla på igen med att "Sebbe skulle träffa Joel i Danderyd" "Jag saknar Sebbe redan" "Jag vill träffa Joel" och sen bara känner jag det, så jag kollar bak, och där står han på samma plats igen och garvande kollar han ner i sin telefon, och man ser att han garvar åt oss! Så vi sjunker ner i våra säten och tänker "vi kommer ändå aldrig se honom igen!"
Ytterligare 2 hållplatser senare ser jag honom gå av, så jag ba "hejdå Sebbe, hälsa Joel" och så drar vi igång igen (:
Sen är vi framme, och vi har haft jättekul och verkligen snackat om Sebbe och Joel som om vi kände dom xD Sen innan vi ska gå av, så ser jag Sebbe.

3. Marilyn Manson.

Omg jag köpte MM på adlibris.com för 40 kr, och HELT KLART VÄRT DET SO FAR! Har kommit till 89 sidan 8D och sen handlar mest om... sex (:
Hahah han har en sådan fin karaktär! Fatta att vara hans tjej under tonåren :D

Kommentarer
Postat av: mimmi

HAHAHAHHAHAHAHHAHAH TÅÅÅÅÅG SEBBEEEEEEEEE!!!! :D

2010-07-12 @ 12:20:52
URL: http://mimms.webblogg.se/
Postat av: Joanna

D:!!!

2010-07-17 @ 00:14:58
URL: http://joannasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0