Status

Status-rapport!!

På min ipod har jag 13000 Green Day-låtar, och det gör att jag får ha den ifred (:

Kom hem från Stina för en timme sen kanske, hade sovit där med Tobbe, OMG! Det var så fint! Stina har ju pool, och då badade vi i den runt midnatt, tro det eller ej, 30 grader! Jag hade cyklop, och det var så fint när man flöt på botten med huvudet uppåt, och allt man såg var den mörka himlen och några stjärnor! :D
Sen gick vi och la oss, och sen var det inge mer med de (: Tack för dagen (y)

NUUUU väntar jag på Mimmi-san eftersom hon tar hundra år på sig att komma! Vi ska ta vårat dagliga dopp på Hökmossen som vi igentligen gjort hela veckan (: Det sköna med henne är eftersom jag är hennes liv, så har jag alltid något att göra!!
Lol, kidding<3

Asså gud Haolan, jag känner mig som en mega-skurk, men jag går inte runt och saknar ihjäl mig efter dig, utan det har blivit så att du bor i england och jag måste klara mig på egen hand i Sverige, jag tror jag har gått vidare lite, men du är fortfarande en del av mitt hjärta<3

Bye kiiiiisar, ska gå och hämta min piska tills Mimmi kommer

Kommentarer
Postat av: Haolan

jag förväntar mig inte att du ska bli deprimerad efter min flytt och sakna ihjäl dig efter mig, det är ingen fara. det är bra att du har det bra. kram

2010-07-14 @ 00:48:14
URL: http://enlitenchey.blogg.se/
Postat av: Joanna

Nice att höra det, då slipper jag grubbla på det, ha det bra, puss.

2010-07-17 @ 00:14:41
URL: http://joannasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0