Kräftvarning!

DUDES!

Snälla smörj in er när ni solar, asså allvarligt! jag solade som fan idag, asså verkligen stekte, och nu se rjag ut som en KRÄFTA som kommit bort från havet för jag har inte smört in mig!
Knäveck, rygg, bröst, mage, ALLT känns som om dom är i lågor! Så fort jag rör mig, det innefattar att gnugga, gnida, komma emot eller vara stilla för länge, så känns det som om någon attackerar mig med en stor jävla eldsvåda! Jag känner det redan nu när jag sitter här och skriver, mina ben svider som fan D:

Men nu iallfall!

Uppdatering:

Dom senaste dagarna har innefattat:

1. Hökmossen
2. Läsa böcker
3. Umgås med Hanna och Andrea
4. Sova.

Hanna och Andrea, det är ett trevligt par. Jag sov över hos dom i.. fredags, och omg haha, jag har träffat Andrea kanske.. 4-6 gr, och jag är fan så blyg med folk som är så okända, men dom två dagarna jag spenderade med dom så var jag så mig själv att jag inte ens märkte att Andrea INTE har varit min bästa vän sedan jag föddes! Hahaha jag gillar verkligen att umgås med dom, dom är så... NATURAL! Man kan vara så avslappnad med dom :D

Jag har beställt nya bäcker ockå :D Marilyn Mansons självbiografi, öhm.. boktjuven och nick och noras onändliga låtlista :D 122:- (:

NEJ NU! Nu måse jag gå och sova, ska upp imorgon för att åka till stan med Julle (:
HÖRS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0