Fucking fuck

Jag kan inte vänta tills jag börjar gymnasiumet ._. Jag pallar snart inte med det längre!
Jag ska fan inte klaga på mina vänner, men det är dom som jag saknar!
Jag har ingen som delar med mitt gömda interlekt, att läsa serier, att vara det speciella knäppa, att rita!
jag älskar mina vänner, för dom har alla sina finaste egenskaper, och man kan vara sig själv med dom, men jag har verkligen inte just den där! Som jag snackar med om serier, filmer, musik, och som kommer på dom knäppaste ideerna!
Fan, jag försöker hitta en kopia av mig själv!

Och då kommer ju gymnasiumet! Vad ska jag gå för linje??
Ska jag gå och ha kul? Gå musik och ritar-linje?
Eller ska jag gå den rika delens gymnasium, för att lära mig tjäna storkova som advokat??
Jag kan ju gå på skoj-linjen och lära min grunderna för att sedan sitta och jobba för Astra eller Scania.. OCH DÅ! Kan jag ju ha ett eger företag på sidan av! SOM MÅLARE/RITARE! OMG! JAG KAN BLI TATUERARE! ELLER... EN EGEN SERIETIDNING!! Jag kan bli serie-TECKNARE :3 (för jag är inte rolig ELLER påhittig :3)
Allt handlar inte om pengar jö! O.o Vem fan pallar klippa gräset och laga takläckor på ett vanligt hus? O.o Jag kan ju bo i lägenhet! FÖR DOM ÄR MYSIGA D:
Jag tänker inte leva med det här längre D': Att missa min själsfrende bara för att bli rik D: Money can't buy love D':

Lol :3 Jag ska snacka med den där jävla SYV och lära mig ett och annat (:

Bara jag har två planer :3


Oh :O
Jag fattar inte ._.
VARFÖR har vi ingen kille i skolan som JAG kan umgås med som om han avr min brorsa? Som delade några av mina intressen och som var i mitt normal-stadium? Allt vi har är spel-killar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0