St. Jimmy

Om dom vill att man ska köpa deras elgitarrer och stämdosor etc, varför gör dom sina apparater så svåra att man behöver en hjärnkirurg för att lista ut hur man får ett normalt ljud från skiten?

Det är en STOR gåta.. Jag håller mig nog til aukustiskt :)

Jag skriver som sagt en låt, och har nog gjort det sedan en månad tillbaka kanske? Sedan förra gången jag nämnde detta har jag lagt till 3 nya noter... :)
Det ÄR svårt, och den låter som något från 80-talet :) Hoppas ungdomarna idag är inne på sånt.


Hihi jag har kommit på en sak! Om man lyssnar på 'Give me Novacaine' med Green Day tyckte JAG att det lät som om han ville komma bort från allt och att han ville komma till 'Novacaine'
Men igentligen vill han bara ha en drog för att få bort smärtan... :)
När man hör en låt tolkar man den på ett helt annat sätt tills man läst texten.. :)

FÖRLÅT för att jag tråkade ut er lite där, men jag försöker bara förspilla tid så att jag inte går och pillar på glassen i frysen
...
PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0