Duh?

Jag kom för snart en timme sedan hem ifrån Julia! Aw det var så gulligt att vara där, för Adam hade med sig Kalle (stavar han så..?) och Luzze! (lol, stavas DET så?)

Omg! Jag kommer till Julia på min lilla cykel, och då utbrister hon;
"Jag ska fråga om Adam och Kalle och Luziano vill vara med!"
Åååh tänker jag men jaja!
Så först av allt ska vi spela KUBB! Jaaa...! KUBB!
Det är jag och Julia mot The Boys, och först har dom övertaget, och Adam skryter hela tiden och skriker "I HAVE JIZZED IN MY PANTS!"
Jahaaaa... :)
MEN SEN! SEN NI! Då kommer jag och Julia (Jag) och ÄGER DOM ALLA! Vi har en kvar, dom har 5! Och jag råkar kasta in en kubb...kub, bakom kungen som vi sen ska försöka på ner!
"Amen den där kan du ta ner då Joanna!" säger Julia och vandrar iväg någon annan stans..
Och då, i stridens hetta, kommer Jackie Chan och ger mig AWESOME NINJA FORCE och jag får ner kubb-kuben :3 WOOOOOOOOOOH SKRIKER PUBLIKEN och Adam skyller på att jag har aiming..skit så jag fuskar.
Jo!
Men Julia och jag vinner, boysen går ner till sin lilla stuga, och då föreslår Julia att vi trackar dom!
Jaaaaa! SÅ vi vandrar ner till Adams stuga och kliver in mitt i Band Hero-spelande! (undrar om dom spelade band hero? Det var iaf med trummor, gitarr och bas!)

Dom spelar och vi sitter snällt och tittar på, och sen när dom ska välja en ny låt SER JAG VIVA LA GLORIA!!
"TA DEN! TA DEN! TA EN GREEN DAY-LÅT!!" ropar jag :D
"Seeeeen" säger Kalle och startar spelet.
"JAG KAN SJUNGA! JAG KAN SJUNGA!" ropar jag för att överrösta musiken.
Vilket jag får.

Inom kort sitter jag och sjunger till 21 guns medans grabbarna försöker vara lika awesome som jag på sina instrument. Jag får 100% 4 ggr i rad! HIGH FIVE KALLE! HIGH FIVE ADAM! HIGH FIVE JULIA OCH HIGH FIVE LUZZE!

Sen när dagen lider mot sitt slut är rösten helt sönder och man får lite över 90 % på låtarna och man åker ut ett x antal ggr pågrund av att man är för dålig. ALLT ÄR KALLES FEL.

När jag sedan ska hem vid kanske halv 11 frågar Julia "har du lampa på cykeln?"
Jag har systers cykel, så jag kollar oroat ner, men blicken fastnar på en lampa strax över stänkskärmen där fram, så jag svarar  lugnt att ja det har jag, och börjar vandra ner för backen.
Men, haha, lampan funkar inte, så jag väntar tills jag inte ser några bilar på raksträckan utan Julias hus, sen ruschar jag längs vägen i det kolsvarta mörkret för att komma in i ljuset innan det kommer några bilar, för som sagt, jag har inget lyse på och såklart existerar det inga reflexer på sommarn!

Men jag kommer hem helskinnat och placerar rumpan på dator-stolen för att sedan försöka förklara för Alex att OwO är ingen uggla, OvO är.

Kommentarer
Postat av: Annika

allt bra ? :)

2010-08-07 @ 11:18:53
URL: http://annikastromberg.blogg.se/
Postat av: Jossan

Lät som en rolig dag :D

2010-08-07 @ 12:03:58
URL: http://thjossan.blogg.se/
Postat av: Joanna

Jooodå! Klart att det var en rolig dag!

haha jaaa allt är bra ;D

2010-08-07 @ 18:34:30
URL: http://joannasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0