Datum

Två datum jag kommer ihåg är den 18 januari och den 30.

Det var den 18 som mamma och pappa skiljde sig, och om det inte hade varit för penga-problemen så hade jag nog varit ganska lycklig (:

Det var den 30 januari, från den 30 till den 31, som jag först fick min första kyss, och det var något som kom helt oväntad och helt ovälkommen. Uäh! Det kryper i mig fortfarande när jag tänker på den, men jag kan inte tacka personen nog för att han gav mig en första-gången-upplevelse.
Sen var det den 30 som jag fick sy ögonbrynet också, så jag tackar Alex för att han också gav mig en första-gången-upplevelse. Tack. Tack.

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.tradera.com/auktioner/Joelilia

kilkackar i mocka, klänningar, kjolar och massa annat, helt nytt!

2010-08-03 @ 01:55:20
Postat av: Alex

BÖÖÖÖÖÖLAAAAAAAAA :'c

2010-08-03 @ 02:52:46
Postat av: Joanna

DU ÄR TÖNT :)

DU LÄSER MIN BLOGG ò.Ò

2010-08-04 @ 21:40:32
URL: http://joannasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0