Baby Are You Down Down Down Down Down syndrom.

En skön sommardag i augusti, ganska lik alla dom andra dagarna man får i handen för att spendera med sina vänner och party, började jag dagen med att titta på Dexter.
Den jävlen, han är inget annat är en psykopat :)

Nej men förlåt, I'm just fucking with ya. Jo, jag kollade på Dexter i morse, och ja, han är en psykopat, men nog är vi alla lite snea i huv'et? Jag tror.. VET, att ALLA på den här jorden har något i tanken, som inte riktigt stämmer i den vackra vardagen, och vissa är nog bara tillräckligt modiga för att visa det :)

Jag har lite konstiga saker för mig. Jag kan finna mig själv fundera på 100 olika sätt på hur man kan döda en människa, och sen vilka konsekvenser den leder till och vilka spår som leder dom som en röd tråd fram till mig.
Något annat som jag ha för mig är att fundera ut varför världen är som den är.
Varför är det en självklarhet att man ska ha kunna ha sociala kontakter? Varför har folk emot andra folks hudfärger? Och varför lockar pengar, små runda koppar-kronor och rektangulära papper, fram det mest hotfulla och hemska i människor?

Nä, jag skojar igen, jag kan inte tänka fram såna där saker. Allt jag gör om dagarna är att sitta och rita, fantisera fram fantasi-figurer som skulle kunna göra en stor roll i en serie och nu på senaste tiden sitter jag och räknar matte.

Se där barn, nu är lektiden över, dags för mig att dra mig tillbaka till Mordors djupaste grottor och snacka med min ring. PEACE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0